ایجاد وفاداری و حس تعلق با استفاده از اپلیکیشن

ایجاد وفاداری و حس تعلق با استفاده از اپلیکیشن

تیم فرا اپ : عصر زندگی ما دوران فناوری و علم ارتباطات است و دراین‌بین ارزش مشتری و مشتری مداری در اولویت امور کسب‌وکار قرار دارد و برای موفقیت باید رضایت و نیاز مشتری را جزو اولویت‌ها دانست و هم گام با عصر خود شد. مهم‌تر از همه‌چیزهایی که باید برای رونق کارتان در نظر بگیرید ایجاد وفاداری و حس تعلق در مشتریانتان نسبت به خودتان است طوری که آن‌ها همیشه شما را جزو انتخاب‌های اولشان قرار دهند و با شما در ارتباط باشند.

این همان موضوعی است که در اپلیکیشن ساز آنلاین فرااپ مدنظر ماست، همان حس تعلق و وفاداری کاربران که همگام با اهداف یک شرکت یا نهاد باشد ولی این امر چگونه میسر است؟

 برای ایجاد وفاداری بین مشتریان راهکارهای مختلفی وجود دارد برای مثال قبل‌ها برای این کار صاحبان کسب‌وکار با ارائه کارت‌های تخفیف و جایزه مشتریان را دعوت به خرید دوباره می‌کردند. بسیاری نیز پی گیری پس از خرید را در برنامه کاری‌شان داشتند و دارند. امروزه نیز باید به‌روز بود تا موفق شد. کلید بازاریابی موفق درگیر کردن مشتریان با کار است و این با فروختن محصولات تفاوت دارد چراکه با این کار می‌توان حس تعلق در مشتری ایجاد کرد. با استفاده همگانی بیشتر مردم از گوشی‌های هوشمند کاربری اپلیکیشن های مختلف نیز افزایش پیدا کرده است. پس طراحی یک اپلیکیشن مناسب می‌تواند در این راه شما را یاری کند.

اما با یک اپلیکیشن موبایل چگونه می‌توان حس وفاداری و تعلق در مشتریان ایجاد کرد؟

 -هم‌فکر با مشتری باشید.

 با کمک اپلیکیشن خو د به مشتریانتان پیام دهید. پیامی مناسب خواهد بود که دارای هدف و محتوا و زمان خوبی باشد که مشتری نیازمند آن است. پیام خوب و مناسب او را ترغیب می‌کند که با شما همکاری کند.

 -به خواسته‌های مشتریان اهمیت دهید از او سؤال بپرسید.

 با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید پرسشنامه‌ای را تدارک ببینید و از مشتری سؤال بپرسید.

 برای مثال چند سؤال زیر را می‌توانید مدنظر خود قرار دهید:

 _ کدام ویژگی محصول برای شما در اولویت است و  برایتان جذابیت دارد؟

_کدام مزیت‌ها را می‌خواهید با خرید محصول به دست بیاورید؟

_از چه راهی تمایل دارید با شما در ارتباط باشیم؟

 با نظرات و خواسته‌های مشتری موجب رشد کار خود شوید.

خواسته‌های مشتریان را جمع‌بندی کنید و آن‌ها را جزو اولویت‌های کاری‌تان قرار دهید. با اپلیکیشن به مشتریانتان حس رضایت و لذت استفاده از تکنولوژی را هدیه بدهید.

-با استفاده از اپلیکیشن با مشتریان خود گفت‌وگو کنید.

این ماژول در اپلیکیشن بسیار محبوب خواهد بود و رابطه بین مشتری و فروشنده را محکم می‌کند. بسیاری از افراد در هنگام خرید تمایل دارند با شخصی حقیقی گفت‌وگوی آنلاین داشته باشند تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند

 به خطر بسپارید زمانی که شما از مشتری در مورد خواسته‌هایش سؤال می‌پرسید و با او مشورت می‌کنید باعث ایجاد نوعی وفاداری می‌شوید که کارتان را رونق می‌دهد. ایجاد حس تعلق و وفاداری در مشتری با اپلیکیشن نیز بسیار سودمند و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز است. با اپلیکیشن همیشه همراه مشتریان خود خواهید بود، بدون اینکه مجبور باشید زمان زیادی را صرف یا مسیر دوری را طی کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *