ماده ۱- هویت

  • برای حفظ حقوق قانونی خریدار، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل کپی کارت ملی و جواز کسب و یا مدارک قانونی به فرا اپ می باشند. عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیماً برعهده خریدار بوده و فرا اپ مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاء خریداران و یا نمایندگان آنها ندارد.
  • خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرسها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در حساب کاربری خود می کوشد و فرا اپ حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.
  • مالکیت سرویس و کلیه مسئولیتها و حقوق مرتبط با آن برعهده خریدار و یا نماینده خریدار هر یک به تنهایی می باشد.

 

ماده ۲- نحوه ارتباط طرفین با هم

  • روش ارتباطی مستند فرا اپ با خریدار/ متقاضی آدرس ایمیل خریدار می باشد.
  • فرا اپ مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع نرسانده است ندارد.

 

ماده ۳- تغییرات

– تغییرات توافقنامه

  • توافقنامه استفاده از خدمات فرا اپ تابعی از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر توافقات (نظیر نماد اعتماد الکترونیکی و سامانه وزارت ارشاد) است  و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور بطور آنلاین و ماهیانه امکان تغییر دارد، فرا اپ حق تغییرات آنی در توافقنامه را بر خود محفوظ می دارد و نسخه بروز شده را در بخش قوانین سایت فرا اپ در دسترس عموم قرار خواهد داد . ضمنا فرا اپ مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی قوانین ندارد و خریدار می بایست موارد را عندالزوم یا مراجعه به سایت فرا اپ کنترل نماید.
  • در صورت تغییر تعرفه در حین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمتهای جدید خواهد بود. لیکن خدمات خریداری شده با تعرفه قبلی تا پایان دوره قرارداد معتبر است .
  • تغییرات تعرفه از طریق وب سایت منعکس می شود و خریدار موظف به تبعیت از آن برای سفارشات جدید می باشد.

– تغییرات فنی

  • فر اپ برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی در سرویسهای ارائه شده را دارد و خریدار به فرا اپ وکالت می دهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری نماید.

– تغییرات مالکیت

  • تغییرات مالکیت فقط از طریق درخواست کتبی خریدار و یا ارسال ایمیل (فقط از طریق آدرس ایمیل موجود در حساب کاربری خریدار) مسیر خواهد بود.
  • فرا اپ می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده اقدامی برای تغییر مالکیت صورت ندهد.

 

ماده ۴- مرجع قضاوت

در خصوص بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف خریدار موظف است بدوا نسبت به اعلام کتبی موضوع به مدیریت فرا اپ اقدام نموده تا مورد رسیدگی واقع گردد و در صورت عدم حصول نتیجه خریدار می تواند به مراجع ذیصلاح مراجعه تا موضوع مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

 

ماده ۵- فعالیتهای غیرمجاز خریدار

  • تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس دهی می شود و فرا اپ تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد . فرا اپ حق قطع سرویس در صورت لزوم و حق پیگرد قانونی بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد.
  • هرگونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد.
  • فرا اپ هیچگونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمت تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت پرداخت نخواهد کرد و خریدار متخلف مسئول جبران کلیه خسارات مادی و معنوی وارده به فرا اپ خواهد بود.

 

ماده ۶- محدوده استفاده از منابع فرا اپ

  • حداکثر استفاده از فضای سرور در تعرفه پایه به میزان ۳۰MB , در تعرفه استاندارد ۴۵MB و در تعرفه تجاری به میزان ۷۰MB می باشد.
  • تعداد مجاز استفاده از لینک ها در تعرفه پایه به میزان ۱۰ لینک، در تعرفه استاندارد ۳۰ لینک و در تعرفه تجاری ۵۰ لینک می باشد.
  • در صورتیکه خریدار در استفاده از برخی منابع که قابل اندازه گیری نیستند از حد استاندارد سرویس تجاوز نماید به تشخیص بخش فنی، فرا اپ حق قطع سرویس تا تعیین تکلیف جدید را دارد.

 

ماده ۷- محتوا

  • سرویس های فرا اپ می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. ثبت و انتشار هرگونه محتوایی که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. نظیر استفاده غیرمجاز از لوگوهای دیگران و هرگونه تخلف از قانون جرایم رایانه ای ایران، اهانت به اشخاص، اقوام وادیان قانونی و انتشار اکاذیب علیه دیگران و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود، تبلیغ کالا و خدمات غیرمجاز و استفاده از سرویس های فرا اپ برای نگهداری، ارسال نمایش، انتقال و تبلیغ مسائل غیراخلاقی و جنسی به هر شکل موجود.
  • مسئولیت محتوای درج شده تماماً برعهده خریدار است و این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد و سهو و یا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام می پذیرد خواهد بود.
  • در صورت عدم رعایت قوانین جرائم رایانه ای جبران کلیه خسارات و هزینه های مادی و معنوی کلی و جزئی وارد بر فرا اپ در پاسخگویی به مراجع ذیصلاح برعهده خریدار خواهد بود.
  • فرا اپ برطبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به قطع سرویس و اقامه دعوا و ارائه اطلاعات خریدار به مراجع قضایی اقدام نماید.
  • اپ های ساخته شده هر کدام نسبت به پلن انتخاب شده دارای فضایی مشخص هستند و در صورتیکه بیشتر از فضای معین شده استفاده نمایید نسبت به مقدار مصرف می بایست هزینه آن پرداخت گردد. (در این صورت پنل مدیریت به همراه اپلیکیشن بطور موقت غیرفعال خواهد شد).
  • هزینه بابت فضای اختصاص یافته برای­اپلیکیشن در سال اول رایگان و هزینه تمدید آن به مبلغ ۶۰ درصد تعرفه پلن انتخابی و به قیمت جدید در هنگام تمدید خواهد بود.
  • تمامی مبالغ در وبسایت شامل افزایش به اندازه نرخ تورم سالیانه خواهد بود.

 

ماده ۸- مسئولیت خریدار

  • خریدار موظف است کلیه موارد توافقنامه جمهوری اسلامی را رعایت نماید و در صورت عدم رعایت فرا اپ حق قطع سرویس و پیگرد قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد. همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس و یا خسارات وارده به خریدار متخلف پرداخت نخواهد شد.
  • خریدار مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس ارائه شده از سوی فرااپ می باشد.
  • کلیه مسئولیتهای عدم استفاده صحیح از سرویس های فرا اپ با خریدار می باشد و فرا اپ تنها مسئول ارائه سرویس درخواستی خریدار می باشد.
  • در صورت استفاده از منابع در متون با ذکر منبع اعتبار اپلیکیشن خود را اعتبار بخشید.

 

ماده ۹- شرایط خاص

  • توافقات خاص تنها بصورت کتبی و با مهر و امضا فرا اپ معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل بصورت کتبی و یا شفاهی و یا به هر شکل دیگر از درجه اعتبار ساقط است.
  • خریدار موظف است تحویل و اجرای صحیح سرویس خریداری شده را کنترل نماید.
  • فرا اپ هیچ مسئولیتی برای بدست آوردن دیتاهای از دست رفته و یا اطلاعات حذف شده که توسط خریدار انجام شده را ندارد.
  • مسئولیت اطلاع از زمان انقضا سرویس و کنترل آنها برعهده خریدار است.
  • وضعیت اعتبار، فهرست سرویسها و پرداختی های خریدار در حساب کاربری وی قرار دارد. و همواره وی می تواند برای آگاهی از وضعیت و تاریخ انقضا به حساب کاربری خود مراجعه نماید.
  • مدت زمان قطع سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات فرا اپ، بررسی جرائم و اعمال تشخیص کارشناسی به مدت زمان سرویس دهی افزوده نمی گردد.
  • خریدار به فرا اپ این اجازه را می دهد تا اپلیکیشن های منتخب و برتر ساخته شده با سامانه فرا اپ را در بخش نمونه کارها در وب سایت فرا اپ منتشر نماید .

 

ماده ۱۰- نسخه پشتیبان

  • تهیه بک آپ اولیه از اپلیکیشن برای تمامی پلن ها فقط در صورت درخواست کتبی و درج در فاکتور خریدار امکان پذیر است در غیر این صورت حذف اطلاعات و یا حذف کامل اپلیکیشن توسط خریدار هیچ مسئولیتی متوجه فرا اپ نمی نماید.

 

ماده ۱۱- شرایط و قوانین مالی

  • خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.
  • خریدار موظف است وجوه را فقط از طریق سایت پرداخت نماید .
  • در شرایطی که فرا اپ در راستای مساعدت با خریدار اقدام به پذیرش چک در خصوص فاکتور وی نماید و با عدم وصول چک فرا اپ حق دارد ضمن تعلیق پنل مدیریت و اپلیکیشن فاکتور خریدار را باطل و خسارات وارده بر فرا اپ و هزینه مربوط به آن را از خریدار کسر نماید.
  • مدت اعتبار قیمت ارائه شده و صورت حسابها نیز یک هفته (۷ روز کاری) از تاریخ صدور خواهد بود.
  • تمامی پلن ها دارای یک هفته تماس تلفنی در ساعات اداری و دو ساعت جلسه آموزش حضوری در محل مجموعه فرا اپ و یکماه پشتیبانی از طریق ایمیل به صورت رایگان خواهد بود.
  • در صورت نیاز به پشتیبانی بیشتر و یا آموزش مجدد می بایست کتبا اعلام تا پس از صدور فاکتور پشتیبانی نسبت به درخواست خریدار اقدام گردد.

 

ماده ۱۲- فورس ماژور

  • فرا اپ هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم و به روز رسانی نرم افزاری و سخت افزاری ندارد و فرا اپ در صورت بروز چنین مواردی تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد می نماید. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد.

 

ماده ۱۳- پذیرش مواد توافقنامه و ضوابط

با عضویت در سامانه فرا اپ و یا پرداخت فاکتور، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط فرا اپ را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

حفاظت از اطلاعات: فرا اپ در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده و ارائه به اشخاص ثالث را ندارد، تنها در صورت دریافت حکم قضایی اطلاعات اشخاص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضایی قرار خواهد داد.

 

ماده ۱۴- خسارات و رفع مسئولیت

خدمات فرا اپ به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویس های فرا اپ که توسط کارکنان و یا نمایندگان و یا سایرین ارائه می شود فاقد اعتبار می باشد.

سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف حداکثر معادل هزینه پرداختی ردیف های ۱ تا ۳ فاکتور بوده و فرا اپ هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.